Konuyla ilgili açıklamada, “Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin yüzde 93’ünü 7/24 hizmetle başarılı şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi” denildi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Related Posts
Kilis’te Zeytin Hırsızlığına Karşı Denetim
- Seher Alp
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Kilis'te jandarma, zeytin hasadında hırsızlıkları önlemek için karada ve havadan denetim yapıyor.
Sabiha Gökçen CEO’su Alp Er Tunga Ersoy istifa etti
- Seher Alp
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Sabiha Gökçen CEO'su Alp Er Tunga Ersoy istifa etti
STFA Grubun veliahtı Nur Taşkent ile Ela Taşkent’in 5 yıldır süren boşanma davasına ceza dosyası da eklendi
- Seher Alp
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Türkiye'nin en köklü inşaat şirketlerinden STFA Grubun veliahdı olan Nur Taşkent ile eşi Ela Taşkent'in…